Om onze website optimaal te kunnen gebruiken, raden we u aan om uw browser te updaten naar een recentere versie.

Klanttevredenheidsmeting 2019

Eind maart 2019 klokte DVW af op 1688 huurders. Omdat onze sociale huisvestingsmaatschappij blijft groeien, en elke van die 1688 meningen belangrijk is, stuurden we elke huurder een brief met een enquête erbij. ‘Alles kan altijd beter’, daarom luisteren we graag naar de bevindingen van onze huurders. Wat viel op? Wat is belangrijk? En vooral: wat gaan we hier mee doen?

In 2016 deden de toenmalige Dendermondse Volkswoningen en de CV voor Huisvesting Gewest Aalst al eens een vergelijkbaar onderzoek. Daar kwamen heel nuttige resultaten uit. Zo volgden we de suggesties als het op renovatieprojecten aan kwam en zorgden we ervoor dat klachten rond samenleving strikter opgevolgd werden. We lichtten ook steeds de betrokken stads- en gemeentediensten in over hun aanbevelingen.

De enquête die elk van de huurders ontving, was volledig anoniem en werd gecreëerd door Wonen Vlaanderen. Zij leverden de gebruikstool die ook zorgde voor de volledige
verwerking van deze bevragingen. Ieder kreeg de mogelijkheid de enquête online in te vullen of via de post terug te bezorgen in de daarvoor voorziene enveloppe (port betaald).

Bekijk hier de resultaten van de klanttevredenheidsmeting 2019.